Pri dodaní - poškodenie tovaru alebo obalu
Celú zásielku si pri preberaní starostlivo prezrite zo všetkých strán. Pokiaľ je obal zásielky viditeľne poškodený, tak s vodičom ihneď spíšte zápis o poškodení zásielky a rozsah a spôsob poškodenia obalu čo najpresnejšie popíšte a pokiaľ možno poškodenú zásielku vyfoťte !! DÔLEŽITÉ - pokiaľ prevezmete zásielku viditeľne poškodenú a nespíšete s vodičom zápis o poškodení zásielky, tak reklamácia nebude uznaná.
Po rozbalení - chýbajúci diel alebo časť dodávky
Zásielku si prosím čo najskôr skontrolujte s ohľadom na kompletnosť a nepoškodenosť (v súlade s § 2104 OZ v platnom znení). Pokiaľ po rozbalení zásielky zistíte, že je nekompletná, alebo že nejaký diel chýba, tak čo najskôr (najneskôr do 1 mesiaca od prevzatia) kontaktuje našu firmu. Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.
Pri užívaní - vada tovaru
- najprv si prosím preverte, či sa naozaj jedná závadu, ktorá je dôvodom na reklamáciu (tj. pokiaľ možno znovu preštudujte montážny návod výrobku a overte si, že výrobok máte správne zabudovaný a že ho správne užívate)
- overte si, že je tovar v záručnej dobe, prípadne že reklamujete závadu, na ktorú je poskytovaná dodatočná zmluvná predĺžená záruka (pozor, predĺžená záruka je u väčšiny našich výrobkov poskytovaná iba na vybrané vlastnosti a nie na celý produkt ako celok)
- pripravte si doklad o nákupe (dodací list, účtenku, faktúru)
- kontaktujte nás
K vybavení reklamácie používajte tento kontakt:
LANIT PLAST, s.r.o.
Hlavní 809
251 68 Sulice-Hlubočinka
Česká republika
Alebo nám napíšte mail (odporúčame):
- nekompletná dodávka (chýba nejaký diel) - technik@lanitplast.cz
- výrobná alebo funkčná vada - reklamace@lanitplast.cz
Pre riešeniu reklamácie platí tento reklamačný poriadok - k stiahnutiu v PDF tu.